Lipsko, dnia 19.08.2015 r.
Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm./
I. Zamawiający: Gimnazjum im. K. K. Baczyńskiego, 27-300 Lipsko, ul. Zwoleńska 16 A, tel./fax (048)3781072, e-mail: pglipsko@wp.pl
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: Dostawę sprzętu komputerowego do wyposażenia szkolnej pracowni komputerowej.
II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, podłączenie, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do Publicznego Gimnazjum w Lipsku, według poniższej specyfikacji:
Komputer uczniowski - 14 szt. – minimalne wymagania: • Monitor: 19" matryca TFT bez głośników o rozdzielczości 1920/1080 kąt widzenia 160-170 stopni • Microsoft Windows 8.0 PRO x64 • Procesor i3-4150 3.5 GHz • Pamięć RAM DDR3 4GB (z możliwością rozbudowy) • Dysk Twardy 500 GB 7200 RPM • VGA/DVI/HDMI • 6xUSB • Karta sieciowa RJ45 • DVD-RW • Klawiatura USB • Mysz USB • SWITCH 24 Port x 1Gb, 19" zarządzany - gwarancja 36 miesięcy - 1 szt. • Słuchawki z mikrofonem – standard - 14 szt. • Kamera internetowa - 14 szt. • Gwarancja na komputer uczniowski z monitorem 3 lata
LAPTOP-1 szt. Komputer dla nauczyciela – minimalne wymagania: • Microsoft Windows 8.0 PRO x64 • Matryca 15,6 cala • Procesor i3 • Dysk Twardy 500 GB 7200 RPM • DVD-RW • Karta graficzna HD • Karta sieciowa RJ45 • Karta sieciowa WiFi • 3xUSB • Pamięć RAM DDR3 6GB (z możliwością rozbudowy) • Kamera internetowa • Gwarancja na laptop - 24 miesiące • Głośniki zewnętrzne – Moc RMS zestawu min 12W, zasilane 220-240V - 1 szt. • Gwarancja na głośniki - 24 miesiące
Oprogramowanie • Microsoft Office 2013 STD wersja edukacyjna na 15 stanowisk
Warunki gwarancji: • Komputer uczniowski z monitorem – 36 miesięcy gwarancji • Laptop – 24 miesiące gwarancji • Głośniki – 24 miesiące gwarancji
2. Termin realizacji zamówienia – 21 dni od podpisania umowy. 3. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. 5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy- wg. załączonego wzoru formularza ofertowego. 2) Zestawienie parametrów oferowanych urządzeń – wg załączonego wzoru.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach 7:30-14:30
VI. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy: - złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gimnazjum w Lipsku, ul. Zwoleńska 16A (sekretariat) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta na dostawę sprzętu komputerowego do wyposażenia szkolnej pracowni komputerowej”. NIE OTWIERAĆ PRZED 25.08.2015 r., godz. 14:00. w terminie do dnia 25.08.2015 do godz. 14:00.
VII. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Kryteria oceny ofert – cena 100 %
IX. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
Formularz ofertowy Wzór umowy Zestawienie parametrów |